Weterynarz Katowice - Sieć Przychodni Weterynaryjnych Smartvet

Dzień Kota

WTOREK DNIEM KOTA W SMARTVET

Zapraszamy w każdy wtorek wszystkich właścicieli kotów ze swoimi pupilami. W tym dniu oferujemy specjalne rabaty na wizytę i usługi dla koc

Smart Przedszkolaki

Dziś ruszył cykl spotkań edukacyjnych dla dzieci pod nazwa Smart-Przedszkolaki. Odwiedziliśmy Społeczne Przedszkole Artystyczne w Katowicach. Na zajęciach uczyliśmy dzieci jak prawidłow

Psie przedszkole

Psie przedszkole w SmartVet! W każdą sobotę w naszej przychodni odbywają się cykliczne szkolenia dla psow w wieku od ośmiu tygodni do szesciu miesięcy, podczas których pupile mogłą

Czwartek dniem szczepeń w SmartVet

Czwartek dniem szczepień

Czwartek jest dniem szczepień w SmartVet   Szczepienia są bardzo ważne, ponieważ chronią naszych pupili przed groźnymi chorobami. Zdają sobie z tego sprawę wszyscy właściciel

SmartVet News

Przychodnia SmartVet już otwarta!

Przychodnia SmartVet już otwarta! Blisko tysiąc właścicieli pupili gościło u nas 20 kwietnia, z okazji specjalnego otwarcia naszej placówki dla pacjentów i ich opiekun&oacut

SmartVet News

Zapraszamy na wielkie otwarcie 20 kwietnia!

Już w najbliższą sobotę, 20 kwietnia, zapraszamy do nowo otwartej przychodni weterynaryjnej w Silesia City Center w Katowicach. Uroczyste otwarcie będzie jedynym dniem, podczas któr

Czwartek Dniem Szczepień!

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień! Bez kolejki, bez rejestracji i do tego w super cenach!

Chorzowska 107,
40-101 Katowice