Weterynarz Katowice - Sieć Przychodni Weterynaryjnych Smartvet

Dzień Kota

WTOREK DNIEM KOTA W SMARTVET

Zapraszamy w każdy wtorek wszystkich właścicieli kotów ze swoimi pupilami. W tym dniu oferujemy specjalne rabaty na wizytę i usługi dla koc

Smart Przedszkolaki

Dziś ruszył cykl spotkań edukacyjnych dla dzieci pod nazwa Smart-Przedszkolaki. Odwiedziliśmy Społeczne Przedszkole Artystyczne w Katowicach. Na zajęciach uczyliśmy dzieci jak prawidłow

Psie przedszkole

Psie przedszkole w SmartVet! W każdą sobotę w naszej przychodni odbywają się cykliczne szkolenia dla psow w wieku od ośmiu tygodni do szesciu miesięcy, podczas których pupile mogłą

Czwartek dniem szczepeń w SmartVet

Czwartek dniem szczepień

Czwartek jest dniem szczepień w SmartVet   Szczepienia są bardzo ważne, ponieważ chronią naszych pupili przed groźnymi chorobami. Zdają sobie z tego sprawę wszyscy właściciel

SmartVet News

Przychodnia SmartVet już otwarta!

Przychodnia SmartVet już otwarta! Blisko tysiąc właścicieli pupili gościło u nas 20 kwietnia, z okazji specjalnego otwarcia naszej placówki dla pacjentów i ich opiekun&oacut

SmartVet News

Zapraszamy na wielkie otwarcie 20 kwietnia!

Już w najbliższą sobotę, 20 kwietnia, zapraszamy do nowo otwartej przychodni weterynaryjnej w Silesia City Center w Katowicach. Uroczyste otwarcie będzie jedynym dniem, podczas któr

12.12.2017

Czwartek jest Dniem Szczepień

bez rejestracji.

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień

Bez kolejki bez rejestracji w super cenach !!!

Zapraszamy  !!

SmartVet Katowice

Sliesia CIty Center (wejście od parkingu B7)

czynne od 8-21 niedziela 10-19

Chorzowska 107, 40-101 Katowice

Ambulans Weterynaryjny

Przychodnia Weterynaryjna SmartVet posiada własny ambulas weterynaryjny, który służy nam do przewozu pacjentów do naszej lecznicy, oraz do pomocy doraźnej podczas transportu zwierząt. Nasze pogotowie weterynaryjne działa w godzinach otwarcia lecznicy. Jeżeli masz problemy z transportem lub stan twojego pupila jest poważny zadzoń do nas.

tel. 32 760 56 18