Profilaktyka oraz konsultacja żywieniowa

Szczepionki

Szczepionki są nie tylko niezbędne dla zdrowia, ale przed wszystkim chronią przed epidemiami. Pomagamy Państwu dobrać odpowiedni zestaw szczepionek aby jak najlepiej chronić swoje zwierzę.

Pasożyty

SmartVet udziela porad jak najlepiej chronić swoje zwierzę przed uciążliwymi pasożytami, ze szczególnym uwzględnieniem robaków, kleszczy i pcheł.

Kontrole stanu zdrowia

Większość zwierząt starzeje się szybciej niż człowiek. Często właściciele zwierząt rozpoznają choroby zbyt późno, dlatego należy pamiętać o regularnych kontrolach stanu zdrowia, które umożliwią szybkie zdiagnozowanie ewentualnej choroby.

Weterynarze SmartVet dostosowują indywidualny program profilaktyki do pacjenta. Biorą przy tym pod uwagę jego stan zdrowia, warunki oraz najnowsze trendy w opiece nad zwierzętami.

12.12.2017

Czwartek jest Dniem Szczepień

bez rejestracji.

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień

Bez kolejki bez rejestracji w super cenach !!!

Zapraszamy  !!

SmartVet Katowice

Sliesia CIty Center (wejście od parkingu B7)

czynne od 8-21 niedziela 10-19

Chorzowska 107, 40-101 Katowice

Ambulans Weterynaryjny

Przychodnia Weterynaryjna SmartVet posiada własny ambulas weterynaryjny, który służy nam do przewozu pacjentów do naszej lecznicy, oraz do pomocy doraźnej podczas transportu zwierząt. Nasze pogotowie weterynaryjne działa w godzinach otwarcia lecznicy. Jeżeli masz problemy z transportem lub stan twojego pupila jest poważny zadzoń do nas.

tel. 32 760 56 18