Regulamin szkoleń

1. Zgłoszenie i otrzymanie za pomocą e-maila potwierdzenia (wraz z danymi do wpłaty m.in. nr rachunku bankowego, tytuł wpłaty) przyjęcia zgłoszenia.

2. Zgłoszenie mailowe, lub telefoniczne jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika warunków udziału w szkoleniu.

3. O wpisaniu na listę decyduje kolejność wpłaty (co ma szczególne znaczenie w przypadku ograniczonej liczby miejsc).

4. Brak wpłaty w terminie 7 dni od zgłoszenia/otrzymania maila z danymi do przelewu - oznacza rezygnację ze szkolenia - automatyczne skreślenie uczestnika z listy.

5. Otrzymanie potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu (po dokonaniu wpłaty).
Dopiero po otrzymaniu potwierdzenia osoba zainteresowana może wziąć udział w szkoleniu.

6. Zwrot kosztów w przypadku rezygnacji ze szkolenia:
- do 2 tygodni przed rozpoczęciem szkolenia 100 %
- do 1 tygodnia przed rozpoczęciem szkolenia 50 % kwoty
- rezygnacja ze szkolenia na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia 0 % kwoty
- rozpoczęty kurs i nie dokończony (z różnych przyczyn) równoważny jest z rezygnacją (uczestnik nie otrzymuje zwrotu należności, nie otrzymuje certyfikatu ukończenia kursu)

NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZENOSZENIA OPŁAT Z NIEODBYTEGO SZKOLENIA NA SZKOLENIE W INNYM TERMINIE. Nie przybycie na szkolenie jest równoznaczne z rezygnacją. Ponowne uczestniczenie wymaga ponownego zapisania się na kurs i uiszczenie ponownej opłaty.

7. Każdy uczestnik otrzymuje pakiet szkoleniowych materiałów oraz po zakończonym szkoleniu (w miejscu szkolenia) dyplom potwierdzający udział w szkoleniu.

8. Dyplom ukończenia szkolenia otrzymują tylko te osoby, które brały pełny udział w kursie (pełny zakres godzinowy)

9. Nocleg i wyżywienie we własnym zakresie uczestników.

10. Kontakt w sprawach szkolenia tylko e-mailowy.

Czwartek Dniem Szczepień!

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień! Bez kolejki, bez rejestracji i do tego w super cenach!

Chorzowska 107,
40-101 Katowice