OTYŁOŚĆ I CUKRZYCA U ZWIERZĄT

Chcesz aby Nowy Rok był dla Twojego zwierzęcia jak najlepszy? Już teraz pomyśl o profilaktyce i uchroń zwierzaka od wielu chorób . Jak można to zrobić? Podpowiemy na co zwrócić uwagę .

Czy zauważyłeś , że Twoje zwierzę częściej się męczy? Nie ma ochoty na zabawę, spacer, większość czasu spędza na swoim posłaniu i bardzo chętnie korzysta z miski? Podczas głaskania stwierdzasz, że żebra są pod skórą niewyczuwalne a na brzuchu pojawił się fałd tłuszczu.Tak – może to być początek wielu chorób ale może po prostu zwierzak jest otyły. Otyłość niestety dotyczy coraz większej grupy zwierząt towarzyszących. Zwierzęta mają często nieograniczony dostęp do karmy i smakołyków a także niestety przyzwyczajamy je do smakołyków z naszego talerza. Z otyłością można sobie poradzić. Zapraszamy do przychodni gdzie ocenimy stan zdrowia Twojego pupila a także pomożemy Ci w odchudzaniu czworonoga.

Jedną z wielu chorób , dotyczącą naszych pupili jest cukrzyca.  Jest to choroba występująca najszczęściej w średnim wieku ale nie jest to regułą. Pierwsze objawy, które może zauważyć właściciel to problemy z masą ciała. Chociaż większość chorych na tą chorobę zwierząt ma nadwagę to jednak w trakcie można zaobserować gwałtowne chudnięcie. Zwierzę dużo pije oraz oddaje częściej niż zazwyczaj mocz. Gdy zauważysz takie objawy najlepiej udać się na wizytę do lekarza weterynarii w celu wykonania podstawowych badań krwi oraz moczu. Przy podejrzeniu cukrzycy ocenia się 2 parametry krwi – glukozę oraz fruktozaminę. Leczenie cukrzycy nie zawsze musi oznaczać stosowanie insuliny. Często w początkowym stadium najlepszym lekarstwem jest specjalistyczna dieta, którą zaleci lekarz weterynarii.

Gorąco namawiamy do rozpoczęcia Roku Zdrowia Twojego Pupila. Z tej okazji można wykonać badania krwi i moczu  jak również nabyć karmę odchudzającą i dla cukrzyków.

Zapraszamy!

www.smartvet.pl

tel.32 760 56 18

12.12.2017

Czwartek jest Dniem Szczepień

bez rejestracji.

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień

Bez kolejki bez rejestracji w super cenach !!!

Zapraszamy  !!

SmartVet Katowice

Sliesia CIty Center (wejście od parkingu B7)

czynne od 8-21 niedziela 10-19

Chorzowska 107, 40-101 Katowice

Ambulans Weterynaryjny

Przychodnia Weterynaryjna SmartVet posiada własny ambulas weterynaryjny, który służy nam do przewozu pacjentów do naszej lecznicy, oraz do pomocy doraźnej podczas transportu zwierząt. Nasze pogotowie weterynaryjne działa w godzinach otwarcia lecznicy. Jeżeli masz problemy z transportem lub stan twojego pupila jest poważny zadzoń do nas.

tel. 32 760 56 18