Jesień Twojego Pupila!

Dnia 18.10.2014 r. odbyła się, na terenie Parku Śląskiego, organizowana przez Fundację SmartVet impreza edukacyjna " która adresowana była do właścicieli zwierząt domowych. współorganizatorami całego przedsięwzięcia były: Eukanuba oraz Park Śląski, które zaprosiły do współpracy kilka innych podmiotów, w tym sponsorów całego wydarzenia- firmy: aniMedica i Vetfood. Przychodnia Weterynaryjna SmartVet została poproszona o nadzór merytoryczny.

Zdj. 1

Ideą akcji było przybliżenie posiadaczom zwierząt w naszym regionie tematu opieki nad pacjentem seniorem i zwrócenie uwagi na konieczność częstszego odwiedzania punktów weterynaryjnych przez starsze psy i koty. Dodatkowo odbył się konkurs na czworonożną Miss i Mr Parku Śląskiego. Patronat medialny nad imprezą objęło Radio Piekary.

Zdj. 2 Jedna z pięknych Miss

Nasza Fundacja aktywnie działa, próbując zwiększać wiedzę właścicieli czworonożnych przyjaciół w temacie ochrony życia i zdrowia zwierząt oraz zeroko pojętej profilaktyki. Nie tylko leczenie ciężko chorych pacjentów, ale zapobieganie tym chorobom, które można wcześnie wykryć i dpowiednio zwalczać! A uzyskamy to tylko i wyłącznie edukując osoby posiadające psy czy koty. Nie pozwólmy, aby Polska stała na końcu kolejki do podniesienia standardów życia zwierząt!

Zapraszamy WSZYSTKICH do kolejnej edycji projektu i udziału w następnych akcjach Fundacji!!!

Galeria zdjęć:

Zdj. 3

Zdj. 4: "Jesień Twojego Pupila" to także miejsce dla najmłodszych opiekunów!

Zdj. 5: Nasi uśmiechnięci weterynarze!

Zdj. 6

Zdj. 7: "Jesień Twojego Pupila" to miejsce, w którym można poznać przyjaciół na całe życie!

Zdj. 8

Zdj. 9

Zdj. 10: Nasza ekpia z Jesieni Twojego Pupila!

Czwartek Dniem Szczepień!

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień! Bez kolejki, bez rejestracji i do tego w super cenach!

Chorzowska 107,
40-101 Katowice