Chip Chip Hurra !!!

CHIP CHIP HURRA!

Mikrochip jest to mały implant umieszczany pod skórą psów , kotów i fretek. Chip wprowadzany jest pod skórę za pomocą specjalnej igły. Chip ma zakodowany numer, dzięki któremu twój pupil będzie mógł zostać zidentyfikowany w sytuacjach typu: przekraczanie granicy, znalezienie się u nowego właściciela , ucieczka z domu, kradzież.
Zachipowanemu psu łatwiej będzie odnaleźć swojego właściciela gdy się zgubi na spacerze i trafi do lecznicy weterynaryjnej.

Już teraz pomyśl o zachipowaniu swojego psa i kota lub fretke. Do końca Maja w ramach akcji Chip Chip Hurra mamy dla Ciebie specjalną ofertę.

Tylko w SamrtVet mikro czip extra small o wymiarach 8x1,4mm

O szczegóły pytaj w przychodni Smartvet

tel 32 760 56 18

12.12.2017

Czwartek jest Dniem Szczepień

bez rejestracji.

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień

Bez kolejki bez rejestracji w super cenach !!!

Zapraszamy  !!

SmartVet Katowice

Sliesia CIty Center (wejście od parkingu B7)

czynne od 8-21 niedziela 10-19

Chorzowska 107, 40-101 Katowice

Ambulans Weterynaryjny

Przychodnia Weterynaryjna SmartVet posiada własny ambulas weterynaryjny, który służy nam do przewozu pacjentów do naszej lecznicy, oraz do pomocy doraźnej podczas transportu zwierząt. Nasze pogotowie weterynaryjne działa w godzinach otwarcia lecznicy. Jeżeli masz problemy z transportem lub stan twojego pupila jest poważny zadzoń do nas.

tel. 32 760 56 18