OTYŁOŚĆ I CUKRZYCA U ZWIERZĄT

Zbliża się okres wakacyjny, a co za tym idzie czas upalnych, wakacyjnych dni. Już teraz pomyśl jak Twój zwierzak zniesie wysokie temperatury. Jak można to zrobić? Podpowiemy na co zwrócić uwagę .

Czy zauważyłeś , że Twoje zwierzę częściej się męczy?

Nie ma ochoty na zabawę, spacer, większość czasu spędza na swoim posłaniu i bardzo chętnie korzysta z miski?

Podczas głaskania stwierdzasz, że żebra są pod skórą niewyczuwalne a na brzuchu pojawił się fałd tłuszczu.

Tak – może to być początek nadwagi lub otyłości ale również objaw poważnej choroby np cukrzycy.

Otyłość dotyczy coraz większej grupy zwierząt towarzyszących. Z otyłością można sobie poradzić. Zapraszamy do przychodni gdzie ocenimy stan zdrowia Twojego pupila a także pomożemy Ci w odchudzaniu czworonoga.

Jedną z wielu chorób, dotyczącą naszych pupili jest cukrzyca. Jest to choroba występująca najszczęściej w średnim wieku ale nie jest to regułą. Pierwsze objawy cukrzycy, to problemy z masą ciała. Chociaż większość chorych na cukrzycę zwierząt ma nadwagę, to jednak w trakcie można zaobserować gwałtowne chudnięcie. Zwierzę dużo pije, oraz oddaje częściej niż zazwyczaj mocz.

Gdy zauważysz takie objawy przyjdź ze swoim zwierzęciem do Przychodni SmartVet w celu wykonania podstawowych badań krwi oraz moczu.

W ramach akcji OTYŁOŚĆ I CUKRZYCA U ZWIERZĄT w Przychodni weterynaryjnej SmartVet można wykonać badania krwi i moczu jak również nabyć karmę odchudzającą i dla cukrzyków w promocyjnych cenach.

Często w początkowym stadium otyłości lub cukrzycy, najlepszym lekarstwem jest specjalistyczna dieta, którą zaleci lekarz weterynarii.

Akcja trwa cały czerwiec.

Czwartek Dniem Szczepień!

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień! Bez kolejki, bez rejestracji i do tego w super cenach!

Chorzowska 107,
40-101 Katowice