Błyszczący na Święta

Chcesz aby Twój pupil zachwycił wszystkich na Święta?

Pomyśl już teraz o komforcie Twojego pupila w trakcie zimy:

-prawidłowy wygląd zębów i dziąseł

- czyste uszy

-natłuszczone opuszki wraz z obciętymi włoskami na łapach

-obcięte pazurki

Przez cały grudzień oferujemy zestaw czynności pielęgnacyjnych  oraz profilaktycznych dla Twojego czworonoga w trakcie zimy.

W ramach akcji: ,,Błyszczący na Święta‘‘

-Zadbamy o prawidłowy stan uzębienia Twojego pupila poprzez usunięcie kamienia nazębnego wraz z polerowaniem zębów. Regularna profilaktyka stomatologiczna opóźnia osadzanie się płytki nazębnej i zapobiega zapaleniu dziąseł.

-Przygotujemy łapy Twojego czworonoga do kontaktu ze śniegiem i mrozem – obcinanie pazurków oraz włosków na łapach, do których przyczepia się lód. Nasmarowanie opuszek specjalnym preparatem pielęgnacyjnym chroni opuszki przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

-Dokonamy oględzin uszu aby w porę wychwycić  pierwsze objawy nadchodzących infekcji – czyszczenie uszu specjalnym preparatem pielęgnacyjnym

Już od dziś dostępne w ramach akcji ,,Błyszczący na Święta‘‘ w Przychodni Weterynaryjnej Smartvet!

ZADZWOŃ I UMÓW SIĘ

12.12.2017

Czwartek jest Dniem Szczepień

bez rejestracji.

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień

Bez kolejki bez rejestracji w super cenach !!!

Zapraszamy  !!

SmartVet Katowice

Sliesia CIty Center (wejście od parkingu B7)

czynne od 8-21 niedziela 10-19

Chorzowska 107, 40-101 Katowice

Ambulans Weterynaryjny

Przychodnia Weterynaryjna SmartVet posiada własny ambulas weterynaryjny, który służy nam do przewozu pacjentów do naszej lecznicy, oraz do pomocy doraźnej podczas transportu zwierząt. Nasze pogotowie weterynaryjne działa w godzinach otwarcia lecznicy. Jeżeli masz problemy z transportem lub stan twojego pupila jest poważny zadzoń do nas.

tel. 32 760 56 18