Stenty dotchawicze - zapadanie tchawicy

Zapadanie tchawicy - "koszmar" naszych małych Przyjaciół.

Zapadanie tchawicy jest schorzeniem dotyczącym głównie psów ras małych i miniaturowych. Tchawica zapada się dobrzusznie uniemożliwiając prawidłowy przepływ powietrza, tym samym utrudniając oddychanie. Głównymi objawami są duszność, suchy kaszel, nietolerancja wysiłkowa. W późniejszych stadiach często kończy się totalnym ograniczeniem ruchu naszego przyjaciela - gdyż objawy duszności pojawiają się nawet w spoczynku.

Leczenie zapadnięcia tchawicy jest procesem trudnym i często leczonym objawowo, co nie usunie pierwotnej przyczyny kaszlu, duszności . W początkowym stadium zapadnięcia wykorzystuje się leki, w bardziej zaawansowanych stadiach potrzebny jest zabieg - wprowadzamy stent dotchawiczy.

Stent jest metalową siatką zakładaną w celu zrekonstruowania tchawicy. Prawidłowo założony stent dotchawiczy udrażnia silnie zwężone drogi oddechowe i zapobiega zapadnięciu tchawicy.

Zabieg założenia stentu dotchawiczego realizowany jest w naszej Przychodni SmartVet.
Zadzwoń i umów się na konsultację z naszymi specjalistami.

12.12.2017

Czwartek jest Dniem Szczepień

bez rejestracji.

Zapraszamy w każdy czwartek na dzień szczepień

Bez kolejki bez rejestracji w super cenach !!!

Zapraszamy  !!

SmartVet Katowice

Sliesia CIty Center (wejście od parkingu B7)

czynne od 8-21 niedziela 10-19

Chorzowska 107, 40-101 Katowice

Ambulans Weterynaryjny

Przychodnia Weterynaryjna SmartVet posiada własny ambulas weterynaryjny, który służy nam do przewozu pacjentów do naszej lecznicy, oraz do pomocy doraźnej podczas transportu zwierząt. Nasze pogotowie weterynaryjne działa w godzinach otwarcia lecznicy. Jeżeli masz problemy z transportem lub stan twojego pupila jest poważny zadzoń do nas.

tel. 32 760 56 18